جدا کننده روغن کستل

جدا کننده روغن / A-W ، A-F ، A-WZ





عملکرد جدا کننده روغن جدا کردن روغن ازگاز داغ را در خط تخلیه روغن جداکن کستل قرار داده و به کمپرسور برگردانیدلنگ یا به مخزن روغن در سیستم های چندگانه

کمپرسورکاربرد• قفسه های کمپرسور چندگانه برای سوپرمارکت ها و هواتهویه

• سیستم هایی با خطوط مبرد طولانی• سیستم هایی که دارای مشکلات ذاتی برگشت روغن هستند• سیستم های بسیار کم دما• برای استفاده با HCFC ها ، HFC ها و روان کننده های آنهاامکانات• ساخت فلنج پیچ و مهره ای جوش خورده یا قابل دسترسی.• اتصالات مسی جامد• رنگ مقاوم در برابر خوردگیمشخصات فنی• A-W ، A-F حداکثر فشار کاری: 450 psig• A-WZ حداکثر فشار کاری: 600 psigدستورالعمل های ایمنی• دستورالعمل نصب را به طور کامل بخوانید. عدم موفقیت در

رعایت می تواند منجر به خرابی دستگاه ، آسیب به سیستم یاصدمه شخصی.

• در نظر گرفته شده است که توسط افرادی نصب شود

دانش و مهارت مناسب قبل از تلاش برای

نصب کنید ، اطمینان حاصل کنید که فشار در سیستم وارد شده و

در فشار جو باقی می ماند.

• هیچ مبرد را در جو رها نکنید.

• بدون تصویب قبلی از هیچ رسانه سیال دیگری استفاده نکنید

فن آوری های آب و هوا   استفاده از مایعی که در آن ذکر نشده است

می تواند منجر به تغییر در گروه خطر محصول شود

و در نتیجه تغییر ارزیابی انطباق

نیاز به محصول مطابق با اروپا

بخشنامه تجهیزات فشار 97123 / EC یا کشورها

در جایی که اعمال می شود

• در سیستم شدید آلوده ، از تنفس اسید خودداری کنید

بخار بخورید و از تماس با پوست آلوده جلوگیری کنید

روان کننده های مبرد. عدم انجام این کارخرید اویل سپراتور کستل می تواند منجر به آسیب دیدگی شود.

• جدا کننده روغن باید فقط به همین منظور استفاده شود

طراحی شده برای.

محل نصب

جداکننده روغن باید تا حد امکان به محل نصب شود

کمپرسور (های) در خط اصلی تخلیه اما پس از نصب

صدا خفه کن یا جاذب ارتعاش.

لطفاً اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از لوله کشی به اندازه کافی پشتیبانی می شود

لرزش و فشار بیش از حد بر روی اتصالات.

احتیاط: از مهاجرت مبرد مایع به عقب جلوگیری کنید

در چرخه های خارج از چرخه توسط یکی از پوسته های جدا کننده روغن

توصیه های زیر:

- جدا کننده روغن را در محلی نصب کنید که بالاتر از آن باشد

کندانسور

- اگر جدا کننده روغن کمی پایین تر از واقع شده باشد

خازن ، خط را از جداکننده روغن به

کندانسور در سطح بالاتر از کندانسور و با

یک شیب رو به پایین به ورودی ورودی کندانسور وارد شوید.

- در سیستم هایی که کندانسور بالاتر از

جدا کننده روغن ، توصیه می شود خرید اویل سپراتور کستل  از یک شیر چک در استفاده کنید

خروجی جدا کننده روغن.

نصب و راه اندازی

قبل از شروع به نصب ، جدا کننده روغن

برای فعال سازی باید مقدار مشخصی روغن شارژ شود

مکانیزم شناور بلافاصله پس از راه اندازی. از همان استفاده کنید

نوع روغن همانند کمپرسور است.

- 0.5 لیتر (17 اونس) شارژ اولیه روغن برای A-W ، A-F ، A-WZ 4 اینچ.

مدل های قطر

- 0.6 لیتر (20 اونس) شارژ اولیه روغن برای A-W ، A-F 6 اینچ.

مدل های قطر.

- 0.74 لیتر (25 اونس) شارژ اولیه روغن برای A-WZ 6 اینچ.

مدل های قطر.

• روغن باید از طریق اتصال خروجی شارژ شود

• پوسته جداکننده روغن باید به طور ایمن در a نصب شود

موقعیت عمودی

هشدار

از جدا کننده روغن در برابر لرزش و تپش گاز محافظت کنید

تولید شده توسط کمپرسور. یک جاذب ارتعاش نصب کنید و

صدا خفه کن بین کمپرسور و جدا کننده روغن.

• هنگام لحیم کاری ، شعله را از پوسته دور کنید. مرطوب استفاده کنید

پارچه یا محافظ حرارتی مناسب دیگر برای جلوگیری از آسیب دیدن

سطوح رنگ مجاور اتصالات.

• از دمای مناسب برای لحیم کاری مس به مس استفاده کنید

از آنجا که اتصالات پوسته مس جامد است. بیش از حد نیست

دمای شعله 675 درجه سانتیگراد.

• تخلیه نیتروژن خشک از طریق خطوط در هنگام لحیم کاری

از تشکیل مقیاس اکسید (ذرات جامد) جلوگیری کنید

در داخل اتصالات لحیم کاری شده این ذرات می توانند مسدود شوند

مکانیزم شناور و دریچه سوزن را مسدود کنید.

احتیاط: جدا کننده روغن F نوع

دارای یک درپوش فلنجی دارای یک واشر است.

در اطراف فلنج از 150 درجه سانتیگراد بیشتر نشوید.

در این صورت ، می توان واشر آسیب دید و آن را از بین برد

باید جایگزین شود درپوش فلنج را نگه دارید

خنک در هنگام لحیم کاری

• خط برگشت روغن (حداقل 3/8 "یا 10 میلی متر) باید باشد

به لنگ کمپرسور یا روغن متصل شده است

مخزن در سیستم های دارای چندین کمپرسور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد